Човекът е най-странното животно, което можете да срещнете по тези земи. Правени са всевъзможни опити да бъде изучен, проучен, обяснен... но успехът на всеки опит е толкова условен, колкото условни си остават и хората. Все пак човекът е човек, когато... не се губи по пътя.

вторник, 19 февруари 2008 г.

Писна ми от джуджета

Писна ми. Тотално. Окончателно. И безвъзвратно.

От какво ли? От джуджета. Да, да, онези същите, малки човечета, които ми се моткат в краката. Мушкат ми се в ръцете. Пречат ми. Издивявам от тях. Ако имах пушка, щях да ги изпозастрелям всички. До едно. Всяко малко петънце на пейзажа щеше да изчезне безвъзвратно и завинаги.

Проблемът обаче е, че са толкова малки, че дори куршум не ги лови. Трябва да питам НАСА дали нямат някакво подходящо оръжие за изтребване на джуджета. Защото и с Райд пробвах, не става. Те са по-устойчиви от хлебарките. Не че с Райд можеш да убиеш хлебарка, но пък поне можеш да очакваш да я чуеш как пищи и си вдига полата ужасена. Сигурно не знаете защо пищят. Ами защото не обичат да ги мокриш. Но това е друга тема.

Джуджетата са много дразнещи. Пъплят по улицата на някакви орди. Като войниците на Чингиз хан са. И също толкова жестоки. Изобщо не ги интересува, че газят, тъпчат, мажат, срутват, създават хаос. А не бива така.

Трябва да им направим една отделна държава – Джуджландия и да ги затворим там. Като в резерват. И даже ще даваме стотинки да ги гледаме, защото веднъж затворени, те ще започнат да изчезват постепенно. Защото джуджетата се хранят от яростта на нормалните хора, която предизвикват с милионите си малки пакостливи дела.

Джуджетата се мислят за много хитри. И обикновено са. От онази хитрост на тарикатлъка. Обаче срещу тарикати лек има. Пълен игнор. Това значи, че трябва да спра да им се ядосвам, няма да им обръщам внимание, ще им създам резерват в главата си и дори стотинка няма да дам, за да ги погледна пак.

Писна ми от онези малки дребни злобни душички, вторачени единствено в чуждата паничка и виждащи не по-далеч от собствения си малък крив нос. Които обаче се опитват със злоба и агресия да те принизят. Дългосрочната им цел е да направят всички нормални хора същите нещастни джуджета, каквито са и те.

Не! Няма! Джуджетата трябва да бъдат унищожени, смачкани, затворени, просто заличени. Забранявам на всички джуджета да се доближават на повече от 2 метра от мен.


Аз не съм джудже. А ти?

Няма коментари: